Najnowsze wpisy

Madera. Część 2: Funchal i okolice
Zdjęć: 16 Dodano: 2012-07-01
Autor : TravelBoss Przeczytano: 10367
Pierwszym celem naszych samochodowych wycieczek było Funchal. Stolica Madery zlokalizowana jest na południowym wybrzeżu wyspy, w odległości około 15 kilometrów od lotniska. Dojazd z okolic Santa Cruz jest banalnie prosty - jedyna na wyspie autostrada prowadzi estakadami bezpośrednio nad stolicą. Dojazd zajmuje kilkanaście minut, j...
Delhi
Zdjęć: 13 Dodano: 2012-05-24
Autor : voronwe Przeczytano: 1774
Delhi to pod względem liczby ludności jedno z największych miast świata (według niektórych rankingów zajmuje zaszczytną czwartą pozycję). Jednak biorąc pod uwagę same Indie ustępuje palmy pierwszeństwa Bombajowi. Korzystne położenie sprawiło, że wybudowano tutaj na sobie/obok siebie w dziejach historii siedem miast. Przez ty...

Madera. Część 1: ogólne informacje, lotnisko i Santa Cruz
Zdjęć: 16 Dodano: 2012-05-13
Autor : TravelBoss Przeczytano: 11214
Drugą połowę sierpnia 2010 roku spędziliśmy na Maderze, nazywanej często pływającym ogrodem. Popularność tej wyspy w Polsce (pomimo wysokich cen oraz braku piaszczystych plaż) zrodziła się najprawdopodobniej z emisji popularnego polskiego serialu telewizyjnego oraz filmu. Madera ma jednak o wiele więcej do zaoferowania. Wszyscy, z racji geogr...
Dwa tygodnie w Andaluzji. Część 6 - Gibraltar
Zdjęć: 20 Dodano: 2012-05-11
Autor : tpadm Przeczytano: 9136
Będąc w zachodniej części Andaluzji nie sposób nie odwiedzić jednego z najsłynniejszych miejsc w tej części Europy - kontynentalnej filii Wielkiej Brytanii - Gibraltaru. Przy okazji postanowiliśmy zwiedzić oddaloną o około 100 km Rondę. Tym sposobem wyszła nam całkiem fajna i pełna wrażeń dwudniowa wycieczka.Pierwszym celem naszej podr&...

Dwa tygodnie w Andaluzji. Część 5 - Sierra Nevada
Zdjęć: 8 Dodano: 2012-05-09
Autor : tpadm Przeczytano: 8413
Pobyt w górach Sierra Nevada (z hiszp."Góry Śnieżne") był zdaje się najbardziej rozbieżny z naszymi wyobrażeniami. Zainspirowani książką "Ręka Fatimy" I. Falcones, stwierdziliśmy, że nie możemy będąc tak blisko pominąć tego miejsca, wręcz musieliśmy tam pojechać! Wyjazd pełen był sprzecznych emocji i niesamowitych wrażeń....
Dwa tygodnie w Andaluzji. Część 3 - Kordoba
Zdjęć: 10 Dodano: 2012-05-08
Autor : tpadm Przeczytano: 7045
Kordobę odwiedziliśmy w drodze z Sevilli do Granady.  Nie była co prawda w naszych planach ale ponieważ autostrady hiszpańskie są dosyć przewidywalne (praktycznie nikt nie przekracza szybkości, ale także prawie nikt się nie wlecze) i podróż trwała bardzo krótko, szybko doszliśmy do wniosku, że Kord...